dinsdag 19 februari 2013

Mrs Rose White coming to life






Extreem roerend hoe jullie me grenzeloos vertrouwen en zomaar een naaiwerkje bestellen zonder het eindproduct ook maar gezien te hebben. Wie weet wordt het wel zo lelijk dat ik het moet labelen onder de categorie grandioze misbaksels. Weze gewaarschuwd en klik hier. Zelfs dan, moet diegene die de vogel (dit is weer een tip) wint, een happy home voor hem voorzien. Van return to sender kan geen sprake zijn.
Ik laat alvast de evolutie van mrs Rose White zien, ze begint aardig tot leven te komen. Bijna tijd om van start te gaan met de give away...

Your boundless confidence in my sewing abilities is extremely touching. The more because you haven’t even seen the result yet.. Who knows, it could become so ugly that I have to label it in the category “monstrous beasts”. Even then, those who made a bird-reservation (this is another tip) and wins it, has to provide a happy home for it. No “Returning to Sender”!

Mrs White is almost ready now. A little proof of the evolution of her coming to life.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Brigitte ik vind je misbaksel anders ook een schatje hoor, ik doe het je niet na.
    Mrs Rose White ziet er op het oog al zeer gezellig uit
    Ik ben enorm benieuwd naar het eindresultaat!!!
    Lieve groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie, fleurige evolutie! Dat beloofd wat moois te worden! Een Happy home dat is geen probleem hoor. :_)
    Mrs White zal hier met open armen ontvangen worden, beloofd.

    fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze foto's beloven al veel goeds.Spannend. haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkk hou nu in met linken whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    zo enorm spannend he ☺
    doet moet gaaf zijn ik zie het gewoon......

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...