donderdag 28 februari 2013

Stip & vlek: absolute cuties


Iets waarover ik het tot op heden nog niet had: ik ben verzot op film. Daarstraks bekijk ik de affiche van de jeugdfilmweek (www.jekino.be) en viel ik meteen voor "Stip en vlek", een Zweedse animatiefilm voor 2,5 tot 5-jarigen die helaas in het Nederlands wordt ingesproken. Ik zou er veel geld voor geven om de ventjes in het Zweeds te horen. Zijn ze niet goddelijk? Je kan de trailer hier bekijken. Wie van jullie knutselaars slaagt erin om Stip en Vlek te produceren?

I confess: I really like to watch movies. This week I found a Swedish movie for children which I absolutely adore. You can see the trailer here.Aren't they divine?





3 opmerkingen:

  1. ik denk dat jij da wel voor elkaar krijgt om ze te maken ☺

    wat een leukerds

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha ja ze zijn wel grappig met theo en thea tandjes :-)
    moet je dit ook eens zien.

    http://www.youtube.com/watch?v=-xu3JLXfuwQ&feature=share

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ♥ Ow zo benieuwd wat je hier van gaat maken, gillen zeg die poppetjes.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...