dinsdag 28 mei 2013

De lokroep van een bronstige duif

         beeldfragment uit:http://youtu.be/Tni-DW3XJaY

De natuur zit raar in elkaar.Vandaag een you-tube link ontvangen van de zoon over een hele stomme vogel die met zijn leven speelt. Behalve stom, is hij ook nog eens hoogst irritant en maakt hij een bijzonder ergerlijk geluid. Een van de you-tube commentaren zegt dat het het “lachgeluid “ de bronstige lokroep is van een mannetjesduif. En aan de tv op de achtergrond te horen een  Franse bovendien... Dat verklaart alles.


Nature has its odd ways. Today I got this you-tube link from my son. It’s the story about a very dumb pigeon messing with a cat. The bird is behaving rather enthusiasticly and produces an annoying sound. According to a comment on you-tube its “laughingsound" is the mating call of a male pigeon.
And if you listen very carefully you can hear a French voice in the back ground, so the pigeon must be French as well. That explains of course.

5 opmerkingen:

  1. Filmpje bekeken, echt grappig/bijzonder! Ik vermoed dat die duif in dat huis is opgegroeid, mogelijk handgevoerd, en inderdaad de kat als partner ziet. De kat accepteert hem ook als huisgenoot, anders had hij hem allang gegrepen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hilarisch ik lig echt in een deuk,prachtige kat trouwens,fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het valt me een beetje van mijn volgers tegen dat de bronstige duif slechts 2 opmerkingen krijgt...
    Jullie zijn klaarblijkelijk stukken meer in handwerk geïnteresseerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh dat filmpje ken ik ja....ik moest er toch wel ontzettend bij lachen hoor

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...