vrijdag 17 januari 2014

Verlichting

 

 


 
Alles somber, alles weegt.
Gelukkig is er
heel wat lichts-ter-verlichting!
Ik word licht
van de
nieuw gepimpte sfeerlichterige schemerlamp,
 
van de eerste maagdenpalm,
paars oplichtend in de wintertuin

en vooral van
de eerste poezelige katjes
 
 

 
 
van
het ochtendlicht, gebreid tussen de wolken met vette strepen

van
de avondzon warm over het veld,
van
de strepen licht in de lucht


En vooral heel licht ter hart van jullie lieve troost.
Bedankt!

20 opmerkingen:

  1. Wat een práchtige foto's van de katjes in de tuin en de zon over de velden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende plaatjes en goed dat jij ze kan zien!
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie sfeerfoto's. De lamp is mooi! Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoe je je gevoelens verwoordt en weergeeft... een gezellig sfeerlichtje en mooi bloemenvaasje doen wonderen!
    Zie ik daar een prachtige zpagettipoef? Zelfgebreid?
    Een licht en fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De prachtige zpagettipoef stond in Brussel toen de dochter en ik er winkelden.
      De poef riep met zware stem: "neem me mee, ik ben halve prijs, toe... ik wil zo graag iemands moede voeten opvangen"
      En vermits de auto vrij dichtbij geparkeerd stond, mocht poeffie mee.
      Hij is in mijn lievelingskleur: maanblauw, toevallig ook de kleur van jouw zelfgemaakte rok!

      Verwijderen
  5. Mooie foto's! Het lampje is enig, past ook helemaal bij je! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HayHay!
    Ik voel me totaal verlicht! Heeeeerlijk :-)
    Prachtige foto's heb je gemaakt!
    En dat lampje is mooi! Leuk idee!
    En die roze/paarse vaas, ook prachtig!
    Kortom alles prachtig :-)
    Fijn weekend!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. whiehoeiii wat een toffe lamp!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heerlijke foto's maarre die LAMP ♥♥♥♥ wowwwwwww

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een sfeervol licht komt er zo van de lamp af, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful photos and that crocheted lampshade.....gorgeous! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie plaatjes waar je je kan aan optrekken! x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben blij dat je in alle narigheid nog lichtpunten ziet.
    Naast de opgepimpte lamp staat een prachtige kleur bos tulpen.
    En ook je foto's van buiten zijn heel mooi.
    Heel veel sterkte Brigitte!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig lampje en poef, mooi verwoord ook. Dankjewel voor dit blogbericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige foto's vergezeld met mooie woorden. X

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...