vrijdag 8 februari 2013

Comme une image

In onze woonkamer hangt een schilderij dat de dochter twee zomers geleden van de woonkamer maakte:

Ik kan er blijven naar kijken omdat ik voortdurend details ontdek die nu nog steeds er zijn (en dat wil al wat zeggen vermits de inrichting haast wekelijks verandert)
Zo zie je in de linkerhoek van de woonkamer een rechterkant van de tekening van onze 3 katten, en ondertussen hangt die op een andere muur:

En als ik naar een detail van tapijt en rode zetel kijk, blijkt dat wonderwel te corresponderen met de realiteit. En zo komt het schilderij in het werkelijke leven terecht:


10 opmerkingen:

  1. dat ziet er gezellig uit, ik ga reclame voor je maken :-)
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou door de reclame van Ellen ben ik hier beland, wat een gezellige blog vol kleur en poezen....we hebben dus heel wat gemene delers, heerlijk!
    Ik ga je volgen,
    Groetjes Esther (espiratie.blogspot.com en casamiauw.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Brigitte, ik ben hier via Ellen gekomen..en op volgster gedrukt hihih.
    Ga op mijn gemak lekker neuzelen..
    Heb zelf geen blog, heb alleen fb https://www.facebook.com/hester.horden en daar zal ik je ook even gaan linken.
    Veel blogplezier, het ziet er echt mooi uit!3 Katten, geweldig. Ik heb 1 hondje en een poesje.
    Love animal.
    Je foto`s zien er echt zeer kleurvol uit.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Merci aan mijn drie nieuwe volgers. Ik had bijna de blog-moed opgegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet opgeven we maken gewoon heerlijk reclame voor jou.
    Succes met bloggen, en ik kijk met regelmaat, en laat een berichtje achter.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. yoehoeeeeeeeeeeeeeeee de tam tam loopt hoor hier de tweelingzus van hester ha ha..ik ga je volgen leuke kunst

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. en ook een beetje van ellen daar had zus weer de link van ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi,


    Wat betreft je vraag over de travel envelop kijk maar eens bij www.roundrobin.nl en dan bij projecten. Daar staat een duidelijk antwoord. Kan je zeggen dat het erg leuk is om eraan mee te doen!

    Gr lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Brigitte,

    Dank je wel voor je lieve berichtje op mijn blog! Het schilderij van je dochter vind ik prachtig. Er zit zoveel kleur in en de details....! Ik kan mij voorstellen dat je er graag naar kijkt. Volgens mij heeft ze talent!

    Een fijn weekend toegewenst!

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De dochter heeft inderdaad talent. Er staat hier nog meer van dat moois van haar .

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...